На замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області 1 та 2 липня підрядними організаціями продовжувалася ліквідація ямковості. Для усунення дефектів дорожнього покриття використовуються машини типу «Мадпатчер».
Машина типу «Мадпатчер» призначена для ямкового ремонту доріг струменево-ін’єкційним методом. Покриття ремонтується без попередньої підготовки, що значно пришвидшує темп дорожніх робіт. Метод не вимагає фрезерування, заповнення гарячим асфальтом, вирівнювання і трамбування. Технологія закладення ям із застосуванням цієї установки в кілька разів швидша і дешевша, в порівнянні з іншими технологіями, які застосовують фрезерування і коткування.
Машина займає лише одну смугу проїзної частини дороги, не блокуючи рух автотранспорту. «Мадпатчер» можна експлуатувати за будь-яких погодних умов. Якість ямкового ремонту не погіршується навіть під час дощу. Відремонтована дорога готова до експлуатації безпосередньо після закінчення ремонту.
Усього на дорогах Тернопільщни працюють 12 механізмів типу Мадпатчер. Застосовуючи цю техніку за вихідні дорожники залатали чимало ям на дорогах:
Зборів-Козова (ліквідовано 660 м2 ямковості);
Городище-Зарваниця-Бучач (ліквідовано 770м2 ямковості);
Галич-Сатанів (ліквідовано 440м2 ямковості);
Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка (ліквідовано 440 м2 ямковості).
Також 1 і 2 липня тривав поточний середній ремонт дороги Тернопіль-Дубно. Шляховики вклали 1200 тонн органно-мінеральної суміші в якості основи та встелили 860 тонн асфальтобетону. Роботи проводили на ділянці від повороту на Збараж до в’їзду у село Колодне.