У Тернопільській області тривають реформи. Надто це стосується освіти. Цього разу чиновники взялися за сільські школи, а саме формування оптимальної мережі освітніх закладів, тобто створення опорних шкіл.
– Вивчивши ситуацію в районах, можна говорити про наявність багатьох малокомплектних шкіл, які необхідно оптимізувати. До цього часу в Бучацькому, Зборівському, Підгаєцькому, Чортківському районах опорні навчальні заклади відсутні. Передбачається до нового навчального року призупинити діяльність шести та реорганізувати у нижчий ступінь 14 малокомплектних шкіл на території області, –– повідомила начальник відділу контролю апарату ТОДА Ганна Баран.
Відповідне завдання поставлено начальнику обласного управління освіти і науки Ользі Хомі спільно з профільними службами райдержадміністрацій.